Kiedy warto go zlecić?
Audyt zazwyczaj inicjowany jest w reakcji na sygnał o nieprawidłowościach lub ich podejrzewanie w organizacji lub jednostce, np.:
- zgłoszenie pracownika lub kontrahenta,
- informacji medialnej lub zapytania dziennikarskiego,
- podejrzenia kierownictwa lub organu właścicielskiego,
- niezgodnościach w księgowości,
- efekt kontroli wewnętrznej.
Usługi dedykujemy Klientom indywidualnym (osobom fizycznym i osobom prawnym), jak również Klientom biznesowym i instytucjonalnym. W określonych przypadkach jesteśmy w stanie prowadzić działania poza granicami naszego kraju oraz Unii Europejskiej.
Uwaga:
Szczegółowy zakres, przebieg, miejsce i termin realizacji usługi każdorazowo ustalane są bezpośrednio z Klientem.
Raport z audytu może być dowodem w postępowaniu cywilnym lub karnym. W celu uzyskania oferty, prosimy o kontakt.
Kontakt w sprawie usługi: od poniedziałku do piątku, godzina 9:00-16:00