Presja, agresja, manipulacja, czyli trudny klient - wojna psychologiczna, czyli skuteczne działanie w stresie i kryzysie, praktyczne techniki radzenia sobie z agresywnym partnerem biznesowym

Stres na dłuższą metę bywa zabójczy. Trudny, agresywny lub manipulujący klient albo współpracownik to sytuacje od których praktycznie nie mamy ucieczki we współczesnym świecie. Jedynie ich kontrola daje realna szansę na uniknięcie ich fatalnych skutków jakimi są stres, wypalenie zawodowe, choroby, spadek motywacji i zaangażowania pracowników oraz epidemie L4.Na warsztacie nauczymy was jak rozpoznawać i reagować na techniki presji agresji, manipulacji i wywierania wpływu. Poznacie i zrozumiecie mechanizmy rządzące tym procesem. Nauczycie się technikreagowania i stawiania na swoim.

PROGRAM

  • Manipulacja, presja - techniki ofensywne - czym są i na czym bazują, przykłady techniki ich zastosowania - wykład interaktywny, w trakcie którego uczestnicy wypracowują wraz z trenerem definicję presji agresji i praktycznej manipulacji wraz z listą najczęściej spotykanych technik.
  • Strategie działania – jak nie dać się wmanewrować i nie plątać innych –proces podejmowania decyzji model strategiczny WSCTK oraz zasady postawy życiowej „uczciwy-dorosł8 warunkującej odporność na presję i manipulację oraz płynące z niej inne korzyści – wykład interaktywny i praca w podzespołach.
  • Oddychanie taktyczne – trening inicjowania działania w zgodzie z cyklem Odda.
  • Trening praktyczny - ten moduł opiera się w całości na odgrywaniu scenek sparingowych przez uczestników przy scenariuszu zadanym przez trenera – każda przypadek jest komentowany i omawiany na forum grupy. W pierwszej części treningoparty na scenkach i komentarzach trenera. Kolejne przypadki oparte są na własnych zgłaszanych scenariuszach z informacją zwrotną trenera i grupy.
  • Podsumowanie i uporządkowanie wszystkich poznanych technikjakie udało się poznać i przetrenować na warsztacie.

CELE SZKOLENIA

Dzięki szkoleniu zrozumiesz mechanizm technik wywierania wpływu na ludzi. Poznasz typologię osobowości i dowiesz się jak wykorzystać tą wiedzę. Nauczysz się konfrontować z przeciwnikiem biznesowym w negocjacjach lub dyskusji. Będziesz umiał rozpoznać i sklasyfikować różne techniki presji, agresji i manipulacji. Dostaniesz klucz do ich neutralizacji lub obracania na swoją korzyść. Na warsztacie uzyskasz także umiejętność radzenia sobie ze stresem, podejmowania wyzwań i efektywnego działania w sytuacjach trudnych i konfrontacyjnych. Warsztat jest zaprojektowany jako intensywne i interaktywne szkolenie a jego efektem jest natychmiastowa widoczna poprawa skuteczności działania i zaangażowania.

Zainteresowany tym szkoleniem?
Zadzwoń - tel. 504 189 199, lub napisz na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.