GROM GROUP bazując na doświadczeniach naszych Instruktorów zdobytych w trakcie służby w formacjach mundurowych oraz na wiedzy i doświadczeniu specjalistów cywilnych oferuje treningi praktycznych i sprawdzonych umiejętność komunikowania się i współpracy w zespole. Tego typu umiejętności, to kluczowa kompetencja niezbędna do budowania relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym, na każdym poziomie. Ma wpływ na jakość relacji międzyludzkich, funkcjonowanie organizacji i jej skuteczność. Przekłada się bezpośrednio na wizerunek firmy, ilość finalizowanych kontraktów, wysokość negocjowanych marż i satysfakcję klienta. Dobra komunikacja, to umiejętność kreatywnego radzenia sobie w kryzysie, szukania rozwiązań zamiast winnych i pozyskiwanie klientów.
Organizowane przez nas szkolenie opiera się na koncepcji dynamicznego warsztatu. Podczas zajęć poznasz techniki skutecznego i wolnego od emocji porozumiewania się z członkami swojego teamu. Nauczysz się skutecznie motywować ich i siebie do pożądanego działania. Będziesz miał okazję sprawdzić się w warunkach trudnych i nieoczekiwanych, poznać lepiej siebie i osoby, z którymi pracujesz.
Przykładowy zakres tematyczny szkolenia:
Szkolenie dedykujemy Klientom biznesowym i instytucjonalnym, realizowane jest w formule zamkniętej. Tego rodzaju usługi nie są świadczone w sposób cykliczny, realizowane są wyłącznie w odpowiedzi na zgłoszone potrzeby Klienta lub grupy Klientów.
Szkolenie realizujemy w Ośrodku Szkolenia Poligonowego GROM w Czerwonym Borze. Powyższe, nie wyklucza możliwości realizacji zajęć w miejscu wskazanym przez Klienta.
Uwaga:
Szczegółowy zakres, przebieg, miejsce i termin realizacji szkolenia każdorazowo ustalane są bezpośrednio z Klientem. Cena szkolenia uzależniona jest m.in. od miejsca jego realizacji i czasu trwania oraz od ilości uczestników i zaangażowanych Instruktorów i środków.
Kontakt w sprawie szkolenia: od poniedziałku do piątku, godzina 9:00-16:00.
Dane kontaktowe:
e-mail: szkolenia@gromgroup.pl
tel. kom.: +48 504-189-199