Sztuka komunikacji i zarządzania relacją – profesjonalna budowa zespołu zadaniowego

Umiejętność komunikowania się to kluczowa kompetencja niezbędna do budowania relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym na każdym poziomie. Ma wpływ na jakość relacji międzyludzkich, funkcjonowanie organizacji i skuteczność zespołów. Przekłada się bezpośrednio na wizerunek firmy, ilość finalizowanych kontraktów, wysokość negocjowanych marż i satysfakcję klienta. Dobra komunikacja to umiejętność kreatywnego radzenia sobie w kryzysie, szukania rozwiązań zamiast winnych i pozyskiwanie klientów. Jej pochodną jest redukcja stresu pracowniczego i ilości L4 co przekłada się na wyższą ilość zrealizowanych transakcji przy zmniejszonej ilości konfliktów i roszczeń. Każde szkolenie jest oryginalnie projektowane i dostosowane do specyfiki danej instytucji.Wszystkie organizowane przez nas szkolenia opierają się na koncepcji dynamicznego warsztatu, w którym udział biorą trener i uczestnicy, wchodząc między sobą w najróżniejsze interakcje. Mini - wykłady stanowią znikomy procent szkolenia i uzupełnienie do tego co dzieje się na Sali i na poligonie.

PROGRAM

  • Przywództwo – budowa trwałego autorytetu i autentyczności w relacji.
  • Komunikacja biznesowa - budowanie skutecznej relacji z rozmówcą.
  • Komunikaty niewerbalne -skuteczna autoprezentacja i właściwa interpretacja sygnałów.
  • Techniki prowadzenia rozmowy - słuchanie, argumentowanie, dyplomatyczna sztuka perswazji.
  • Negocjacje – style, poziomy, skuteczność.
  • Asertywność biznesowa - zarządzanie presją, manipulacją i stresem.

CELE SZKOLENIA

Podczas szkolenia poznasz techniki skutecznego i wolnego od emocji porozumiewania się z członkami swojego teamu. Nauczysz się skutecznie motywować ich i siebie do pożądanego działania. Zrozumiesz na czym polegają skuteczne negocjacje i co robić z trudnym klientem wewnątrz jak i na zewnątrz zespołu. Dowiesz się co robić w stresie i kryzysie zmiany, poznasz techniki nielinearnego planowania strategicznego. Będziesz miał okazję sprawdzić się w warunkach trudnych i nieoczekiwanych, poznać lepiej siebie i ludzi, z którymi pracujesz. Staniesz się ekspertem w dziedzinie zarządzania informacją w relacji niezależnie od pozycji i zajmowanego stanowiska.

Zainteresowany tym szkoleniem?
Zadzwoń - tel. 504 189 199, lub napisz na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.